Takk til våre sponsorer!

Postet av Arendal Skøiteklub den 20. Feb 2023

Vi vil gjerne takke våre lokale sponsorer!

Har du lyst til å være med å sponse oss ta gjerne kontakt med oss! KONTAKT OSS

Barneløp torsdag 16 februar

Postet av Arendal Skøiteklub den 17. Feb 2023

Ca 35 barn fra 5 år til 16 år fra både Arendal skøiteklub og Dølemo il deltok på sesongens barneløp.  Dette er et løp kun for barn der alle kan prøve seg uansett hvilket nivå.

Fantastiske forhold og kjempeflotte resultater. Etter løpet var det premie til alle. Takk for flott oppmøte og takk til alle funksjonærer.

Resultatliste her:

Resultater klubbløp Arendal skøiteklub 16-02-2023.pdf

Deltagelse i helga

Postet av Arendal Skøiteklub den 7. Feb 2023

I helgen har flere av våre løpere vært i aksjon flere steder

Tønsberg turnforening hurtigløp arrangerte Vikingløp  og vi hadde en løper på start. (Martin måtte desverre melde forfall grunnet sykdom). Heine gikk to kjempefine løp i G11-klassen. (500/1000) og han startet for første  gang i kvartett.  Bra jobba Heine! Vi gleder oss til å følge deg videre.

På Dølemo ble det arrangert klubbløp med rekorddeltagelse av ASK løpere. Alt fra rekrutt til senior /veteran med mange gode prestasjoner. Ekrem, Lucas, Gaute, Jakob, Magnus, Mikkel, Sondre, Kitty, Edel, Jorunn, Christian og Amanda.  Gøy å følge dere med videre!

I Inzell gikk Stella junior world cup sammen med det tsjekkiske laget. Resultatene ble ikke helt etter forventningene men en fin og lærerik opplevelse ble det uansett. Vi heier på deg Stella 🤩

Resultater for alle løp finner du her: https://www.speedskatingresults.com/index.php?p=12&i=15

KM 2023

Postet av Arendal Skøiteklub den 29. Jan 2023

Telemark og Agder skøytekrets arrangerte Kretsmesterskap  i Skien fritidspark lørdag 28.januar. 7 av våre løpere ( fra rekrutt til senior/veteran ) tok turen og ble belønnet med fantastisk fint skøytevær. Alle presterte bra i sine aldersgrupper og noen gikk 3000m fellesstart. Isac var den yngste av våres løpere som stilte til fellesstart. Bra jobba👍🏻

NM junior Harstad

Postet av Arendal Skøiteklub den 29. Jan 2023

I helgen ble det arrangert NM junior allround 2023 i Kanebogen stadion i Harstad.  Arendal Skøiteklub hadde en løper til start. Emily som egt er mest glad i sprintdistansene,  gjorde sine saker veldig bra. På lørdagen gikk ho sesongens beste 500m med kun 1/10 bak personlig rekord. Etter lørdagens 2 løp låg Emily på 9. Plass sammenlagt. På søndag gjennomførte ho en kjempefint 1000m mens 3000m ble en tungt affære. Mye snø og vind i hele helgen gjorde det vanskelig å holde fokus . Emily er veldig fornøyd med gjennomført NM.

Resultater ser du etterhvert her: https://www.speedskatingresults.com/index.php?p=2&e=26446