Rekordløpet

Postet av Øystein Grødum den 29. Mar 2022

I helga hadde vi en skikkelig stor tropp til start i Rekordløpet i Stavanger. Hele 21 løpere fra rekrutter til veteraner stilte fra klubben vår - det er vi veldig godt fornøyd med!

Det var kun arrangørklubben som hadde flere deltakere enn oss. Totalt var det mer enn 190 løpere med.

Løpet er sesongens siste, og så seint på året er det lite is å oppdrive for de fleste som normalt trener på utendørsbane. Det ble et par uker med barmarkstrening som oppladning for de fleste, Mangel på istrening i forkant så likevel ikke ut til å påvirke resultatene til våre unge ( og noen eldre) fremadstormende, det ble nemlig et skred av personlige rekorder!

Det ble også tid for lek og moro for de minste, det ble både klatret og turnet mellom slagene.

Takker så mye for en fin sesong og håper å se mange av dere igjen til barmarksesongen starter opp igjen!

Resultater:https://speedskatingresults.com/index.php?p=2&e=25440