Klubbkontingent og lisens

Postet av Øystein Grødum den 30. Aug 2023

Inngangen til september marker også en ny kontingent – og lisensperiode.

Kontingenten for medlemskap i Arendal Skøiteklub sendes snart ut.

Dere velger selv hvilken kategori som er riktig for deres medlemskap. Det er 3 ulike satser som gjelder og det finner dere her https://www.arendal-sk.no/p/56599/bli-medlem

For nye som ønsker å melde seg inn i klubben kan dere klikke her Bli medlem.

For klubbens eksisterende medlemmer sendes betalingskrav ut fra klubbens system for medlemsregistrering. Skulle det være feil, eller at du ikke ønsker å være medlem lenger setter vi pris på en tilbakemelding slik at vi kan rette dette opp.

Systemet starter med purring når utsendt krav ikke er betalt. Fint om dere melder ifra om det sendes purringer som ikke er berettiget.

For barn har vi en låneordning av skøyter (så langt beholdningen rekker). Det er et krav om at kontingenten er betalt før man kan benytte seg av dette tilbudet.

Vi har også avtale om kjøp av klubbtøy der medlemmene kan få kompensert deler av kostnadene. Det kommer snart mer info angående dette på klubbens informasjonskanaler.

LISENS

For de av dere som har hatt lisens tidligere ligger denne nå klar i minidrett.no. Den nye lisensperioden gjelder fra 1.september.

De som ikke tidligere har hatt lisens kan  henvende dere til leder@arendal-sk.no oppgi navn og fødselsdato så hjelper vi dere videre

Det er helt avgjørende at lisens er betalt for å få lov til å starte i løp i regi av Norges Skøyteforbund. Det blir foretatt stikkprøver under løp og dersom en løper ikke har gyldig lisens vil vedkommende bli nektet å starte i konkurranse inntil gyldig lisens er betalt.

Lisensen er også en trygghet i forhold til skade som måtte oppstå under trening eller konkurranse. Man kan også oppgradere slik at lisensen gir høyere dekning ved skade/ulykke.

Mer om lisens her https://www.skoyteforbundet.no/lisens/