Hvem er skøyteskole for?

Alle barn mellom 6 og 12 år uansett nivå eller ambisjoner.

Er du over 12 år, er du også hjertelig velkommen! Ta kontakt med oss.

Når og hvor er skøyteskolen?

Myra Kunstisbane hver TORSDAG fra etter skolestart i august til isen forsvinner på Myra er det skøyteskole fra 18.00 til 19.00. Det oppfordres til å være klar med skøytene på, på isen kl 18.00

Hva er skøyteskole?

Lek og moro av og på isen! Vi starter opp med lek og barmark på høsten før isen kommer. Vi fortsetter med skøyter på beina når isen kommer på myra. Vi har aktiviteter på midten av isflaten og har tilgjengelig bruskasser for dem som trenger litt ekstra støtte i starten. Det er trenere som planlegger og organiserer opplegget og veileder barna gjennom sesongen som varer fra august til mars. Vi har tilgjengelig noen utleieskøyter hvor det er første mann til mølla prinsippet. Ellers kan man komme med det utstyret man har. Vi anbefaler hjelm. Det er også mulighet til å gå klubbløp for dem som skulle ønske dette, men dette er ikke noe vi krever.

Hva koster det å være med på skøyteskolen?

Alle medlemmer i Arendal Skøiteklub trener gratis i klubbens treningstider på Myra kunstisbane. Derfor koster skøyteskolen medlemskap i Arendal Skøiteklub.

BLI MEDLEM HER!

Rekrutter og barn t.o.m 12 år  kr.  500,-

Se flere spørsmål og svar på vår FAQ side:

Trykk på linken her: FAQ

Husk at Arendal kommune har et tilbud om økonomisk støtte. Les om fritidskassa her:

Fritidskassa - Arendal kommune

For spørsmål ang skøyteskolen:

Ta kontakt med oss KONTAKT OSS

eller/og blir med på Arendal Skøiteklub Skøyteskole på Facebook.